Online InfraExperience

Next level career event InfraExperience gaat online door!

Next level career event InfraExperience past zich aan de huidige ontwikkelingen aan en gaat online door. Na intensief contact met partners, exposanten, en andere stakeholders is besloten om het event volledig digitaal plaats te laten vinden. Kennismaken met de infrasector, gesprekken met diverse organisaties en inspiratie opdoen blijven centraal staan op 12 november 2020.

Het InfraExperience online platform laat studenten en young professionals kennismaken met de dynamische infrasector. De online bezoekers kunnen netwerken via de matchmakingtool, online afspraken inplannen met verschillende organisaties en deelnemen aan het uitgebreide digitale programma. Het platform wordt geheel in InfraExperience stijl ontwikkeld in samenwerking met een professionele technologiepartner.

Het eerder gecommuniceerde kennisprogramma met kennissessies, masterclasses en keynotes wordt volledig digitaal beschikbaar gesteld. Een groot deel van het programma wordt live uitgezonden vanaf Studio Ahoy in Rotterdam Ahoy. Ook zijn er digitale ronde tafels en is de Rijkswaterstaat Escape Game online te spelen.

"Met dit platform bieden wij studenten en de markt de kans elkaar alsnog te ontmoeten, te inspireren en met elkaar in gesprek te gaan. Wij willen jonge talenten online de dynamische wereld van infra laten zien door middel van bedrijfspresentaties, matchmaking, gesprekken met medewerkers, online kennissessies en games. We zijn ervan overtuigd dat wij ook online een inspirerend event neer kunnen zetten!”, zegt Exhibition Manager Kim Vrolijk.

----

De infrasector heeft ontzettend veel nieuwe vaardigheden en talenten nodig. Talenten zoals jij! Want samen met jou creëren we niet alleen de toekomst, we zíjn die toekomst!

Welke toevoegde waarde kan jij leveren? Aan welke nieuwe skills is er behoefte? Welke aansprekende projecten komen er in de toekomst? Welke opgaven staat de sector te wachten? Wat kan jij vanuit jouw opleiding betekenen in de infra? Tijdens InfraExperience Online kom je hierachter middels virtuele gesprekken met bedrijven, masterclasses, keynotes, paneldiscussies, talkshows en een game.

Wil jij werken in een sector waar je echt iets betekent voor de toekomst van Nederland?

Ontdek het tijdens InfraExperience Online op 12 november 2020!