EDA Circular Economy in Constructions Award 2024

De Europese branchevereniging van sloopaannemers, EDA, heeft een prijsvraag uitgeschreven voor studenten en jonge talenten (Universiteit, HBO en MBO). Het gaat om de EDA Circular Economy in Constructions Award. Leden van de EDA organiseren in hun eigen land een prijsvraag en leggen de beste inzending voor aan de Europese jury.

Branchevereniging VERAS is lid van de EDA en organiseert de prijsvraag voor Nederland. We hebben een deskundige jury samengesteld (o.l.v. prof. dr. Jacqueline Cramer) die uit alle inzendingen één winnaar bepaalt. De winnaar en ook de twee runners up ontvangen van VERAS een mooie geldprijs. De winnende inzending wordt namens Nederland voorgelegd aan de Europese jury. De Nederlandse winnaar dingt samen met de winnaars van de andere deelnemende landen mee naar de EDA Circular Economy in Constructions Award 2024!

Inzendingen

Studenten en (jonge) talenten van de Universiteit, HBO en MBO kunnen deelnemen aan deze prijsvraag. Inzendingen moeten gerelateerd zijn aan de thema’s circulariteit en duurzaamheid in de sloopbranche. Dat kan (een samenvatting of filmpje zijn van) een scriptie, een onderzoek, een afstudeerproject of een eindopdracht, afgerond in 2021 of daarna. De invalshoek kan heel divers zijn, bijvoorbeeld vanuit de bouw, economie, techniek, ICT, milieu, etc. Zolang de inzending maar impact heeft op de circulariteit en duurzaamheid in de sloopbranche.

Uiterste inzenddatum: 1 december 2023!

Meer informatie over de prijsvraag staat op onze website:  https://www.sloopaannemers.nl/themas-actueel/eda-award/