Cement en Betoniek

Het onderwijsjaar is alweer in volle gang. Een goed moment om de nieuwe generatie studenten kennis te laten maken met de kennisplatformen Cement en Betoniek. Als vanouds bieden we studenten gratis toegang aan.

Wat houdt het studentenlidmaatschap in?

• Studenten ontvangen gratis toegang tot Cement, hét kennisplatform over betonconstructies, en Betoniek, hét kennisplatform voor technologie en uitvoering in beton. Beide platformen bieden een schat aan waardevolle vakinformatie over spraakmakende projecten, onderzoeken, regelgeving en overige ontwikkelingen.
  • Als lid heb je volledige toegang tot het rijke archief van maar liefst 75 jaar voor Cement en meer dan 50 jaar voor Betoniek. Het zijn perfecte bronnen voor jouw project of afstudeeronderzoek.
  • Betoniek organiseert 4x per jaar webinars met experts uit de praktijk over actuele onderwerpen. Denk aan de mogelijkheden en toepassing van CO2-arm beton, schoonbeton, geopolymeerbeton enzovoorts. Als lid kijk je gratis. De webinars zijn ook later terug te kijken.
  • Cement kent de rubriek De Jonge Constructeur. Hierin lees je ervaringen van constructeurs aan het begin van hun carrière.
  • In de vacaturebank staan regelmatig vacatures voor stageplekken of startersfuncties. Houd ook onze partners in de gaten. Zij zijn erg betrokken.
  • De vakbladen Cement en Betoniek verschijnen elk 8x per jaar. Wil je de vakbladen thuis ontvangen? Dat kan! Voor respectievelijk €51,78 en €40,33 per jaar (incl. btw).

Aanmelden kan via het online aanmeldformulier.