TwynstraGudde

• Posted at Feb 2, 2024
  • Theses
  • Internship

Ben jij een masterstudent en ga je binnenkort afstuderen? Vind je het leuk om aan de slag te gaan met strategische maatschappelijke vraagstukken? Wij zijn graag bereid om je te laten zien wat we doen en je te begeleiden en te coachen bij het maken van je scriptie.

Contracteren en flexibel zijn in een veranderende wereld; een tegenstelling of een kans? Om de grote transities van vandaag werkend te maken krijgen we te maken met allebei. Effectief samenwerken speelt daarbij een steeds grotere rol. Ook aanbestedingen kunnen als strategisch instrument worden ingezet om mee te sturen en partijen te laten samenwerken. Duurzaamheidsambities krijgen een steeds prominentere plek. Wij zijn op zoek naar een afstudeerstagiar(e) met affiniteit voor complexe opgaven en grote projecten die bij ons onderzoek wil doen.

Ben jij een gedreven stagiar(e) die van aanpakken weet en een scriptie wil schrijven met impact? Neem dan snel contact met ons op!

Suggesties voor onderzoeksonderwerpen

Wij verbinden de werelden van contracteren en samenwerkingskunde. Zo zijn wij onder andere bezig met de volgende vragen:

• Strategische keuzes aanbestedingsprocedure
  • Manieren om in contracten om te gaan met onzekerheid
  • Het aspect prijs in de EMVI BPKV bij aanbesteding van tweefasencontracten
  • Inrichting, prijsvorming en -beheersing van innovatieve contractvormen
  • Vergelijking met buitenlandse vormen van Early Contractor Involvement

Spreken deze vragen je aan of heb je zelf een interessant onderwerp? Aarzel dan niet om contract met ons op te nemen.

350+ medewerkers

Adviesgroep

Contracteren en Risicomanagement

Arbeidsvoorwaarden

Een stagevergoeding van € 350

Over ons

TwynstraGudde is een informele organisatie. We vinden het belangrijk om prettig samen te werken in een flexibele, creatieve omgeving met volop ruimte om te ondernemen en te werken aan je eigen ontwikkeling. Als organisatie werken we aan betekenisvolle en maatschappelijk relevante opdrachten. Zo maken wij impact op morgen, lees er hier meer over.

Bij TwynstraGudde werkt de adviesgroep Contracteren en Risicomanagement aan maatschappelijk relevante infrastructurele en ruimtelijke ontwikkelingsprojecten. Samen met onze opdrachtgevers werken we aan projecten die een impact maken op Nederland, zoals de bouw van nieuwe sluizen, bruggen, wegen en dijken. Wij richten ons op projecten waar we vanuit onze visie op het vak van toegevoegde waarde kunnen zijn. Enkele voorbeeldprojecten zijn de renovatie van de Houtribdijk en de RijnlandRoute. Daarnaast dragen we graag bij aan actuele maatschappelijke thema’s zoals:

• Klimaatadaptatie;
  • Energietransitie;
  • Mobiliteitstransitie;
  • Duurzaam bouwen.

Daarom werken wij gedreven aan projecten als de versterking van de invoering van de Vrachtwagenheffing en het innovatief en duurzaam vervoer over de Container Exchange Route op de Tweede Maasvlakte.

Onze adviseurs worden enthousiast van praktische en werkende oplossingen. Wij hanteren een hoge kwaliteitsstandaard, zijn ambitieus én collegiaal. Wij streven nadrukkelijk naar meer diversiteit en inclusiviteit. Ook nemen wij onze maatschappelijke verantwoordelijkheid serieus door non-profit organisaties te ondersteunen met onbetaald advies. Onze adviesgroep is een hechte en warme thuisbasis en zorgt dat jij je zo snel mogelijk op je plek voelt, ondanks dat wij in deze tijd veel vanuit huis werken.

De genoemde criteria geven een indicatie van de verschillende profielen die we zoeken. Uit onderzoek blijkt bijv. dat mannen sneller reageren wanneer ze zichzelf niet (volledig) herkennen in het profiel, dan dat vrouwen dat doen. Wanneer je niet aan alle criteria voldoet maar wel het gevoel hebt dat je bij ons past als adviseur, nodigen we je uit alsnog te solliciteren of contact op te nemen.

Kennismaken
Kom jij bij ons afstuderen? Solliciteer dan direct.

Vragen? Neem dan contact op met Roderik Samuels Brusse. Je kan hem bereiken op: rsb@tg.nl en/of 06 82874229.

Afstudeerstagiar(e) contracteren en aanbesteden (twynstragudde.nl)