Educational update 2020

Het nieuwe jaar begonnen en kunnen we terugkijken op een jaar met veel veranderingen een aanpassingen, waar we uiteindelijk het beste van hebben gemaakt. Binnen de opleiding hebben er ook een aantal veranderingen plaats gevonden.

Zo is er sinds april 2020 een nieuwe Decaan (Bart Koopman), een nieuwe Portefeuillehouder Onderzoek (Ton van den Boogaard) en in december 2020 zal er een nieuwe Portefeuillehouder Onderwijs komen want Marjolein Dohmen-Janssen zal afscheid nemen van de faculteit en gaan werken in de rol van secretaris bij 4TU. Ook binnen het opleidingsmanagement zijn er twee nieuwe gezichten: Denie Augustijn is de nieuwe Opleidingsdirecteur en Michelle Hamhuis is de nieuwe opleidingscoordinator. Wij wensen deze mensen veel succes met hun nieuwe baan!

Since April 2020 there has been a new Dean (Bart Koopman), a new Research Portfolio holder (Ton van den Boogaard) and in December 2020 a new Education Portfolio holder will be appointed because Marjolein Dohmen-Janssen will leave the faculty and start working in the role of secretary at 4TU. Since 2020, there are two new faces within program management: Denie Augustijn as the new Program Director and Michelle Hamhuis as the new program coordinator. We wish these people the best of luck with their new job!

Log in to read and post comments