[NL] NKWK conferentie in Wageningen op 17 april 2018

Tijdens aankomend NKWK conferentie (Wageningen, 17 april 2018) heeft de staf Deltacommissaris ons gevraagd om een speciaal studentenprogramma te organiseren.

Het NKWK is een nationaal programma gericht op kennis voor een klimaatbestendige en waterrobuuste Nederlandse delta. Overheden, kennisinstellingen en bedrijven werken samen aan via pilots, actuele vraagstukken en lange termijn-ontwikkelingen. Tijdens het jaarlijkse conferentie komen 400 professionals op het gebied van water en klimaat bij elkaar. Voor de komende editie worden studenten (Nederlandse taalvaardigheid is noodzakelijk) uitgenodigd om deel te nemen. Het conferentie bevat een speciaal studentenprogramma met een informatiemarkt met mogelijke stage/afstudeeropdrachten, speed-dates en kunnen deelnemers in teams vormgeven aan een van de workshops.

De deadline voor inschrijving is 27 maart 2018.

Mocht u vragen hebben, dan kunt u terecht bij Johan Oost (johan.oost@wetskills.com)..

Log in to read and post comments