Colloquium Vervoersplanologisch Speurwerk (CVS)

Op donderdag 22 en vrijdag 23 november 2018 vindt in Amersfoort voor de 45e keer het Colloquium Vervoersplanologisch Speurwerk (CVS) plaats. Dit tweedaags congres, beter bekend als het CVS, is in 45 jaar verworden tot dé ontmoetingsplaats voor onderzoekers, beleidsmakers, professionals en anderen met belangstelling voor vraagstukken op het snijvlak van verkeer, vervoer en ruimtelijke ordening.

Ook dit jaar organiseren wij een jongerenwedstrijd voor afstudeerders en recent afgestudeerden over de volle breedte van het vervoersplanologisch vakgebied. Drie jongeren winnen gratis deelname aan het congres (inclusief overnachting). We organiseren deze wedstrijd om deelname van jonge vakgenoten aan ons congres te stimuleren. Een mooie start voor jong talent en voor onze andere bezoekers een kennismaking met nieuwe ontwikkelingen.

Studenten worden gevraagd op één van de drie door ons opgestelde stellingen rond het thema ‘stadskriebels’ te reageren (500-700w). Alle afstudeerders of recent afgestudeerden aan Nederlandse en Belgische hogescholen en universiteiten (bachelor of master) over de volle breedte van het vervoersplanologisch vakgebied kunnen deelnemen. De drie beste betogenwinnen gratis deelname aan het CVS congres van dit jaar en worden op onze website gepubliceerd.

Verdere informatie over de wedstrijd is te vinden op onze website. Wij zouden jullie willen vragen om deze uitnodiging onder de aandacht van jullie leden te brengen. Daarnaast is een poster bijgevoegd. Mochten er vragen zijn, dan kunnen jullie contact met ons opnemen via het CVS secretariaat (info@cvs-congres.nl – of: 06-45251274).

De betogen moeten uiterlijk 10 juli worden ingezonden. De winnaars krijgen uiterlijk 28 juli bericht.